lördag 5 november 2011

Ledig helg!

Helt ledig för första gången på över 2 månader, fantastiskt!
Detta är då lite vad jag har hunnit med och som ännu är planerat att göra (bara för att alla är ju så grymt intresserade av min vardag).

Började fredagen med lunch vid ÅA med Ida, efteråt blev det en sväng via Säde (vill ha allt därifrån) och till sist en maffig bit av en rysk tårta på Sweets. Sweets ägs av en Australienare och hon har bakat allt själv därhemma, åk dit vetjja! Jag åt iaf den godaste kakbiten nånsin.

Efter allt stohoj med Ida så var det dags att åka hem, men på hemvägen ringde vår allas käre Mikki så det blev att åka iväg igen. Kaffe vid Othello med Mikki, Mia o Sofia, köpa vin o etc. Så kvar hade jag o mikki ett viktigt beslut att ta, åka till mig o se film o käka gott eller dra med henne på gym. Tro det eller ej men det blev det sistnämnda!

Så idag hoppas vi bara att Mikki lever o kan röra på sig för idag är dagen med stort D, överraskningsfest inplanerad (och nej, har än så länge hållit tyst) och sen utgång!

Sen imorgon så är det inbokat pizzadejt med Mami o lillebror, pelisilmä eller vad?
Bilder från vår överraskning kommer upp senare, nu ska det städas o pluggas lite, adios amigos!

TREVLIG HELG ALLIHOPA!
Det ska iaf jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar