onsdag 23 november 2011

Det här med att shoppa..

har nu i flera dagar kollat igenom Nellys hela sortiment, just Nelly för att man får betala allt först i februari och då har jag en saftig månadslön i min bakficka. Tänkte även klicka hem lite julklappar, men nää.. inget faller mig i smaken. Har antagligen helt tappat greppet om mode men tycker jag att det ser fult ut på en modell så ser det nu knappast fint ut på mig heller. Vad har hänt med mitt gamla jag som klickade hem en massa crap? Kanske jag fått lite humme om ekonomin och sparandet?


2 kommentarer:

  1. Vet du Emme, jag har precis samma problem! Hittar inte heller någonting jag tycker är snyggt. Jag tänkte beställa en klänning till alla julfester, men det ser dåligt ut med det nu! Kanske vi börjar bli gamla och förlegna? ;)

    SvaraRadera
  2. har exakt samma problem med festklänningen! Men även med typ stickatröjor, vägrar betala 50euro för något man lika bra kan hitta på loppis, så de blir helt enkelt ett loppisbesök!

    SvaraRadera