onsdag 23 november 2011

Bäst

Idag känner jag mig bra, jäkligt bra, nästan bäst! Om man verkligen satsar så ger det nog resultat. När det stod rubriken som t.ex. "principer om variansanalys" och "statistisk hypotespröving" så var det som en knapp slogs på och mina händer började trolla fram massvis med fakta på pappret, så mycket att man fick kramp. Kände mig lite nördig aka. som en fjäskare när jag tog upp lite extra exempel för att få med nya och andra begrepp och definitioner. Precis som när man äter chips, finns liksom inget stopp!

Okej, man ska inte ta ut saker i förskott men går runt på en bra känsla och hoppas att den gäller!

I schemat står det röv och flås, antar att jag menat styrketräning för rumpa och kondition? Bra man kan formulera sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar