tisdag 22 november 2011

Det här med flow..

Nr.1,Nu vet jag varför jag skjuter upp det mesta till sista minuten, för hjälp vilken känsla när man märker att allt går verkligen undan. Man har liksom inget annat val, idag resulterade detta i about 7timmars tentläsning (vet att stressläsning endast fastnar på korttidsminne, men skitsamma). Och det bästa med stressläsning är ju mängden choko som man kan vräka i sig utan dåligt samvete, iaf här existerar inget sådant, love it!

Nr.2, Vi har nu ett nytt matbord med 4st vadderade läderstolar, bättre att sitta på än mina skit-ihop vikbara stolar iaf!. Och bordet i sig är ju inte heller fy skam (;

Nr.3, Enligt det träningsprogram jag kör på nu ska man 2ggr i veckan köra morgonträning, dvs. konditionsträning på tom mage. Det här har då inte varit min grej för att nr.1 kommer mig inte upp på morgonen och nr.2 har definitivt inte haft några somhelst krafter i kroppen på morgonen. MEN idag, tamejtusan det gick bra, får fylla i hela 7,5 kils på 40min.


Tummen upp för denna dag och bamsekram till dig som inte haft en så bra dag, vänta bara, imorgon kan det här vara din dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar