söndag 20 november 2011

Det här med att uppdatera..

.. har inte varit min starkaste egenskap. Men vi dra en snabbis genom vad som har hänt..

Fredag: Toastmaster för första gången, var så grymt nervös och hjälpte ju inte med att jag var tvungen att vara nykter och dricka päronjuice. Efter vin och ostkvällen agerade jag chaffis, fick stå ut med fyllepär nr.1 och nr.2 dvs. Thomas och Kalle. Förutom att Thomas fick självförtroende och gav karaoken ett försök så skrämden han även livet ur kiosktanten när han hoppade fram och drog sin hälsningfras, stackars tant. Hoppade i sängs först kl.3 efter att ha yrat runt i snart 20timmar, jepp morgonskift är toppen.

ang. karaoken så citerar jag Thomas dagen efter " Jag hade mer självförtroende än kunskaper"..

Lördag: Fyllepäronen ville ha krabbismat och vi styrde näsan mot Rax, sen blev ett besök hos Linn och Niki, Bio och till sist O'malleys - agerade chaffis igen och fick nöja mig med en underbart god glögg.

Söndag: Jobbat och såklart julöppningen, har introducerat godisremmar åt Adriana och hon fick mig att bli förälskad i Waynes kakao, nami.


Imorgon är det måndag vilket betyder att ingen mer antibiotika. Gissa vem som har en olika träningsprogram fixat, ipoden laddad och alla mina träningskläder tvättade, fyfan så jag har längtat!

Men det tar vi imorgon, nu har jag ännu en dag på mig att äta vad jag vill, vilket sammanträffande att det råkar finnas en galetstor makuunipåse brevid mig, tack o hej för mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar