torsdag 24 november 2011

Det här med att shoppa, del 2

YES! får vara en av dem som kan kryssa av julklapparna tidigt iår. Hittade som sagt saker åt andra men inte åt mig själv men lika bra så. Blir bara att besöka ännu någon hälsobutik och baka eget julgodis så är allt klart. Vet någon var man kan hitta billiga glasburkar? Har en väldigt liten budget för julklappar i år men orkar inte ta så stor stress över det, hellre skickar man ett matpaket via unicef eller dyl.

Vad annat kan jag tillägga..
- gillar mitt träningsschema enormt mycket, bra balans mellan roligt/icke tidskrävande/och helt jävligt tungt ibland (sådär att det faktiskt känns att man gjort något). Tror dock ingen är så grymt intresserad av hur mycket man svettas på gymmet osv så ska försöka hålla tyst om den saken då jag nu har så mycket annat intressant att dela med mig av.
- hon på skatteverket och jag bor i samma hus, världen är liten och vi bor i ett tusans stort hus.
- ikväll ska vi plundra Thomas mamma på julpynt. Thomas vägrar köpa nytt "krimskram" och kan delvis hålla med, vi vill ha den där touchen av jul från barndomen och då är en källare i högbacken det perfekta stället att rota i!



2 kommentarer:

  1. Oj vad mysigt att gräva efter krims krams!

    SvaraRadera
  2. aa-a får bara hoppas vi hittar något fint skrot! :)

    SvaraRadera