tisdag 1 november 2011

Det här med reflex..

Nu kanske jag får stämpeln 50plus men låt gå.
Har inte ännu fått nyckeln till vinförrådet och har därför inte heller fått hem min springjacka med reflex. Har testa springa med mitt muminreflex men det bara dinglar i vägen om man kan uttrycka sig så, ni kan ju tänka er bilden då jag springa och försöker trassla ur mig på samma gång. Vet att vissa inte har reflex på sig men snälla använd! Har flera gånger hoppat till då man kört bil och helt plötsligt är någon på övergångsstället (nej har inte kört över någon), men det är faktiskt himla svårt att se er . Och då jag själv är ute på länk så hör jag på musik och ser bara vägen framför mig så därför får jag nog lägga dessa kvällslenkkin på hyllan så länge.

Och intresseklubben antecknar igen antar jag..

MEN istället får det bli att göra något smått hemma

www.dintraning.se <-- därifrån får man en massa tips på övningar som bra går att göra hemma!

2 kommentarer:

  1. Men du har ju faktiskt så rätt i det du skriver! Själv undviker jag att röra mig mkt längs oupplysta vägar speciellt, just pga av de att man int syns utan reflex...

    SvaraRadera
  2. Mm. Men sen fastän det är upplysta vägar så syns man ändå så myki sämre då nästan alla springkläder är svarta (i bästa fall med en liten neonfärgad rand). Men nu är jackan hämtad å den har totalt 8st reflexmärken så får hoppas man syns! :)

    SvaraRadera