fredag 12 oktober 2012

Längtar till måndag

På måndag är den 3månaders långa cardioperiod över, hallelujah! Under dessa månader har jag ärligt sagt inte märkt någon större skillnad (med tanke på hur mycket man tränat), kan bero på att då jag rör på mig mer så äter jag mer, programmet är inte gjort för mig eller att det har bara blivit för mycket. Som sagt, hoppade på detta program för skojs skull. Men på måndag får vi veta mera hur de 3 kommande månader ska se ut men det blir iaf en blandning mellan cardio och styrka dvs det som jag själv alltid kört med. Tänkte iaf bli bättre med mellanmålen och ordentlig frukost.


Frukost:
  • Te och gröt med bärsoppa,grynost och solrosfrön
Mellanmål:
  • Kvarg med bärsoppa
  • Knäckebröd med äggskivor (ska egentligen vara med avokado, men känns som slöseri med pengar att köpa sånt när vi har höns hemma)
Kvällsmål:
  • Grynost med bärsoppa/kvarg med bärsoppa

Det här är vad jag körde med i vårast, kanske ser enformigt ut men fördelarna väger mer än nackdelarna: billigt och det räcker hela veckan. Sen är ju Thomas (förutom karkkimonster) helt pepp på frukter så sånt finns alltid hemma. Sen när det gäller lunch och middag försöker jag få i mig så mångsidigt som möjligt som potatis, fisk, kyckling, grönsaker ja ni vet. Kan också tipsa om att Pirkka har en eko-havre/rågflingor  (grön förpackning) som blir jättegod som gröt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar