torsdag 11 oktober 2012

Så mycket roligare..

Alltid när det ploppar upp inlägg här beror det ofta på att det finns andra saker man borde göra, även idag. Hittade lite bilder på datorn, eller lång historia kort: förra hösten fann jag en portfölj hemma full med gamla bilder som jag aldrig tidigare sett, det var bilder från då vi var små men framförallt fanns det bilder på pappa. Nåväl, som julklapp till storebror o storesyster gjorde jag då en fotobok med några av dessa bilder. så jepp det blev tårar vid jul men fina sådana och jag tror de båda uppskattade klapparna. Tanken var att lägga upp typ två bilder men eftersom jag o Mac inte samarbetar får det nu bli såhär..Här är iaf några få bilder:



Fick inte uppladdade de fixade fotona och förstår mig inte på hur man svänger på dem, jag och teknik ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar