onsdag 17 oktober 2012

Från ett jobb till ett annat



Har varit och dragit lite simundervisning idag och ska ikväll och dra vattengymnastik för Folkhälsan. Det är 2x45min som gäller, vattengymnastik för alla och vattengymnastik för bönder. Det sistnämnda gör min aningen fundersam "för bönder" - har det någon inverkan på rörelserna, vad ska man ställa sig in på? Börjar småfnissa för mig själv då jag tänker på hur man ska kunna associera rörelserna (för att inte glömma musiken, sås o kopp?) i jumppan till yrket.. oj hohho.. Nämen hörni en nypa humor och ett leende tror jag jag kör med! :)

Jihaa! höhö..

2 kommentarer:

  1. "För bönder", what the f... :D Kanske man använder extra myki "mjölka kossan"-moves, så di får muskler på di rätta ställena.

    SvaraRadera
  2. haha jamen precis så tänkte ja ju, visade sig att jag hade totalt fel men shit va skoj det var! :D

    SvaraRadera