onsdag 15 februari 2012

Lönedag

(bild lånad från google)

Dagen har bestått av jobb,träning och lite skolarbete (poängterar: lite..). Hämtade ut mitt nya simkort från posten idag och eftersom det är lönedag och dom flesta av mina rengöringsprodukter till ansiktet är slut så gick jag via anttila (dom har pimeät päivät, dvs. massor av nedsatta produkter). Har testat allt från dyra till euroshopper produkter och har äntligen hittat två märken som har riktigt bra produkter: Aco (från apoteket) och Lumene, natural code. Så med helt nytt set så hoppas jag att min hy ska bli bättre, har katastrofal vinterhy som är både fet och torr på samma gång. Hem kom även den omtalade Garniers BB cream, någon som testat och kan ärligt säga om den är bra eller bara totalt överskattad?


2 kommentarer:

  1. jag har den och gillar den jättemycket :)

    SvaraRadera
  2. Måst säga att den är riktigt bra, bara lite förvirrad om det ska räknas som fondation eller inte och att den blir lite klottig att ha på jobbet då det är så fuktigt/varmt (lägger säkert bara för mycket) men annars helt huippu! :)

    SvaraRadera