onsdag 29 februari 2012

Kontrast och förändring

Idag är det sista dagen som receptionist (varit i kassan denna vecka) och sen två lediga dagar. Bra att vara där så man får en lite helhetsuppfattning. Att inte ha något socialt liv börjar ge sig sina fördelar, pigg som aldrig förr, får snart stryka av ett till skolarbete och jag börja gilla det jag ser. Har alltid sett mig som något däremellan, inte smal men inte muskulös - mamma sa ju faktiskt att jag har grov benstomme (precis som cartman!). Men nu (ursäkta om jag låter fräck) då man gör något på gymmet och ser en annan gör liknande övningar och man märker att man själv har mycket tyngre vikter fastän det är långa serier som gäller, då fnissar man lite inombords (rättare sagt ett "muhaha"). Har under tonåren hållit på med både fotboll och skidning och kanske inte fått så mycket stöd eller feedback hemifrån - så nu är det banne mig dags att jag klappar mig rejält på axeln.

Utöver detta så hoppas jag att ni har en underbar dag och snåla inte med att ge er själv komplimanger och var inte rädd för att faktiskt vara stolta över er själva!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar