fredag 24 februari 2012

Dagens fail

hade en sak på mitt sk. schema idag och det var bio med Ida o co. kl.21. Minns att jag såg på that 70's show och i nästa sekund ringer det i telefon, hade visst slumrat till och tagit en nästan 2 timmars tupplur. Jag som hade "Klätt upp mig" och allt så kunde inget annat konstatera än att fastän hur hårt jag springer så skulle jag inte hinna till bion. Blev istället att byta om till pyjamas och poppa egna popcorn, dock inte alls lika goda som på bio.

Dagen har ändå haft sina goda stunder. Att sitta och svettas ihjäl i infrabastun efter träningen var något av det bästa på länge. Tycker även att min hy blev lite bättre, ha börja få atopisk hud på vintern och "dry spottsen" har minskat rejält efter bastun, coolt.

Imorgon blir det att åka tidigare till jobbet, måste hinna med länk på mattan eller något för benen. De är riktigt sega från gårdagens pass, så pass att det ser aningen onaturligt ut när jag går, snyggt där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar