fredag 3 februari 2012

I'm sexy and i know it!

Detta var en av låten som spelades på gårdagens Sh'bam och jag kan säga er att jag kände nog mig allt annat än det. Kanske mer som klumpig och att man återigen påminns om hur dålig kordinationssinne man har. Detta betyder då alltså att jag (fastän jag talat så emot det) har skaffat mig ett gymkort. Hittills har det nog ändå varit värd varendaste penni! Har haft chansen att testa på en massa nya ledda timmar men favoriten är nog ännu bodycombat och bodyattack - gotta love lesmills!

Lite om Sh'bam:
  • Benefit from interval training peaks
  • Get in the fat burn zone without the “hard work” workout
  • Learn hot new dance moves
  • Improve coordination
  • Increase cardiovascular fitness
  • Have loads of fun, get an emotional high and forget you’re even exercising

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar