måndag 2 april 2012

Pampas 2012

.. slog alla mina förväntningar och det har man Linn och co. att tacka för!
under denna helg har det levts kollektivboende, gjort bort mig totalt genom min humor bland människor jag känt i sisådär 40minuter, bevisats att det är helt okej att bada badkar på förfest, lagats brakmiddag, chillats,njutit av solen och utsikten från Linns balkong, dansats, haft lampskärm som hatt, sjungit med med sås och kopp, "loggat in" (?) tidigt men framför allt så har man fått lära känna en massa nya människor - Tack för allt och förlåt för att jag inte hann säga hejdå, kanske syns vi i sommar!

Pampas 2012 var troligen mitt sista pampas men helt klart mitt bästa, man sku ju sluta när man e på topp eller hur var det?

Angående träningen var man tvungen att ha vilodag även idag pga av gårdagens krampanfall i benet (värker helt sjukt ännu), nej vadå vätskebrist?

Nu anropar verkligheten och Word ska få sig en omgång, tack o hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar