lördag 7 april 2012

Btw

fick igår höra rykten om att jag är nybliven singel, så vitt jag vet har vi ännu två efternamn på dörren och nej, jag är nog inte singel. Men detta får ju en att fundera, hur kommer folk på en sådan tanke? Har jag dansat för nära någon (för ja jo man får ju inte dansa med det motsatta könet om man har pojkvän) ? Eller bara det att jag har festat (för det betyder ju alltid att man har haft det svårt och super bort sina sorger och välkomnar singellivet med öppna armar) ? Eller så har jag bara inte syntes till tillsammans med T på ett tag? (men det vet vi ju alla att det grundar ju sig i att han är så snygg att ni kan inte tåla att jag är ilag med världens heitast kar, eller hur var det Jenny? (; )

Man ska inte haka upp sig på rykten men ändå?
Så bara pga av detta så måste jag väl dra ut honom på dansgolvet, dra min sexydans, hångla upp honom inför alla och stolt visa upp hur vi går hem hand i hand efter krogen.

Obs. Ta inte detta inlägg för seriöst

3 kommentarer:

  1. Hahah så e de! Folk HOPPAS att du ska va singel så de kan få en chans med honom! Och med dig också förstås. ;) De e väl nog sexydansen som krävs nu Emme!

    SvaraRadera
  2. haha jamen precis (: Du vet väl att det är den där "motorsågsdansen" ? :D

    SvaraRadera
  3. såklart, de e ju din signaturdans! ;)

    SvaraRadera