söndag 15 april 2012

Det här med måsten




Idag har jag hunnit med de sista inköpen inför resan och samtidigt fått äran att hänga med Anna, Linn, Isabella och Sandra. Har också hunnit med gym (cardio-dag), sorterat tvätt och skrivit på skolarbeten, men andra ord har man hunnit med en hel del. Så varför känner man då att så mycket blivit ogjort?


Nåväl, har ändå min sambo att tacka (därav bilden). Så många gånger som jag försökte hitta på ursäkter och istället bara slänga mig på soffan - men nej, du om någon har ju såklart lärt sig att inte gå på dem utan istället säga till på raken (ni ser ju hur bestämd han kan se ut) och göra mig sådär smått irriterad - men det är det väl värt! (egentligen skulle jag skriva om hur roligt det var att träffa dig Anna och lägga upp en bild på dig och mig men jag har tydligen inga sådana? pinsamt, mycket pinsamt. Men kul att se dig !). Oj så många parenteser det blev här då (är trött och orkar inte tänka ut hur man ska skriva ut hela meningar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar