torsdag 12 januari 2012

REALLY?!

Kommer hem, är jätteglad för att jag bara varit så grymt duktig och börjar glatt berätta åt sambon om min dag (om jag har förstått det hela rätt så är det så man gör). Nåja, tror någon lyssnar. Nepp någon har visst fullt upp att skjuta grisar med soldathjälmar. Fastän angry birds är omtyckt och pupulärt så kan jag tänka mig att det finns en hel del som tycker motsatsen, kanske av samma orsak som jag själv. Nåja, situation nr. 2, T åker till affären för han blev snål på pasta, säger själv att jag bara behöver grynost. Han hoppar in i bilen och jag åker iväg på länk, kommer hem till en pasta-doftandes lägenhet, glatt kockandes T och ett grynost-tomt kylskåp, hur svårt ska det vara? plus en del mindre fina ord endast för jag är hungrig och bitter (ni vet sådär överdramatiserat att man egentligen tycker att man själv är urbarnslig men vägrar att varken erkänna det eller sluta)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar