söndag 15 januari 2012

Helgen

Har haft min sista kurs i krispsykologi denna helg, avslutade det hela med att anmäla mig till en sorgbearbetnings kurs var man själv går igenom ens egna problem/relationer som tar på. Kursavgiften var dyr men med tanke på att man själv får gå i terapi så är det minsann värt det, nyttigt, lärorikt och definitivt en livsinvestering. Tänk vad skönt att bara få gå vidare och bygga upp sitt eget liv, självförtroende, tillit och relationer.

Men lite socialt liv har jag också hunnit med, middag hos Linn igår och idag blir det Combat med Lotta. Äta kan jag så middagen gick ju galant, sen det här med att ropa,sparka och slå så får jag allt återkomma till. Har bara grym träningsvärk och haft en paus på 3år från Combat så bättre utgångsläge får man ju leta efter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar