torsdag 19 januari 2012

Plötsligt händer det!

som lika stor chans att vinna på triss så kan jag nu berätta åt er alla (lite skryt) att jag igår direkt efter jobbet började på med skolarbeten och efter 6 timmar av blod, svett och tårar så slog jag in sista punkten. Ska dock inte tro för mycket om mig själv och gör en gångs skull faktiskt en korrekturläsning men hittills ser det riktigt utmärkt hörni!

Men efter allt för lång arbetsdag och allt för lite sömn på mitt saldo så kommer jag att krypa till kojs snart, hur ofta sker det att jag av alla nattugglor frivilligt tar natt kl.21? Som sagt, plötsligt händer det. Ska bara uppdatera min funbeat, hehe..

Vet redan att jag kommer varken ha tid (nya böcker ska lånas, tvättid, träning, skolarbeten och jag ni förstår att jag än en gång går in på det här med att låtsas vara busy hard working woman), ork eller något intressant att erbjuda er imorgon så jag önskar er en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar