lördag 22 maj 2010

Update

Tur man var så pass fuller igår att jag råkade radera inlägget och publicerade endast en rubrik. houh.

Har varit dålig på att skriva här men de har varit så himla fint väder så man har varit utomhus 24/7. Denna soliga vecka började med lite beachvolley med "verro och en hög med kärringar" som Miio så fint kallade det.Har som mål att bli beachvolleybolls proffs i sommar, hoho, tur det bara är maj! Har också hittat en suverän strand, helt kymppis och inge folk! sandbotten,klippor, långgrunt = perfekt. Där tog jag även årets första dopp, hade ingen känsel i fötterna efteråt typ.

Sen har jag fått göra det jag älskar mest, vara på sjön! Jag, Axo o Belle satt i bikinis i palles båt och bara njöt av värmen och trevligt sällskap. Vi var tre båtar som snurrade runt på sjön, och sen drog till Jannes, och som tur så blev det ingen bogsering denna gång! (haha) Efter att ha kommit iland så drog Belle o Axo hem för att äta och fixa sj till strampen. Själv insåg jag att jag var för spurgu och hade ingen ork att fara hem och fixa mj, så jag lämnade med rabbe o co istället. Vi kom på årets bästa idé, for till sale, fixade grill, öl och biffar och drog iväg till palles båt och satt där inne och drack medans vi hade biffarna på grillning på bryggan. underbar dag, ja underbar vecka måst jag säga!

Ikväll blir det att grilla hos Mia, vilket jag har på känn att också blir en succé.
Nästa vecka sticker jag och Malin till Sthlm, can't wait!

2 kommentarer:

  1. jeee stockhooooolm! :D ska bli SÅ skoj! och jaa, gud va denhär veckan ha vari SKÖN. sommar och sol och snygga brudar ;) <3

    SvaraRadera
  2. oja, och mera varma dagar kmr det att bli! kanske inte dihe dagarna framöver men vi har ju sthlm att se framemot så de gör väl inget :)

    SvaraRadera