måndag 31 maj 2010

Sthlm

Efter den här helgen i Sthlm så börjar jag förstå varför alla andra gillar staden. Har hunnit med en hel del, varit på utställning till Valdermarsudde, gått i olika seccond hand butiker och varit på BRMC konsert (något av det mäktigaste jag sett). Avslutade hela Sthlmsvisiten med en fettokväll hos Anna o Mikki med eurovisionen i bakgrunden. Åkte belåten hem, enda var att jag inte hann träffa en person som jag hade så sett fram emot att få träffa och krama om.
På hemvägen fick vi även lite extra last, Lillon Mikki kom på att hon skulle till Finland så så blev det.

Denna vecka blir aningen stressig, man skall flytta ut och in, säkerhetsplaner skall skrivas, borde hinna lära mig finska, loppiskläder fixas och så det bästa: Fjortisfest nu på onsdag, musik från bl.a. 2003 ( vi talar Cascada, Dj Alligator, Scooter..), Redcat o Ofelia, grillmat och väldigt omoget sällskap.

Nepp nu ska jag dra mig i kragen lite, äta morgonmål, hämta cykeln, gym för att sen jobba lite på brunan med Lillon. Later

1 kommentar: