onsdag 12 maj 2010

Regn och Prutt.



Regnigt och grått i Vasa, och det luktar prutt (?!) därute. Skulle förstå ifall vi hade en pappersfabrik här men vad jag vet så borde nog inte en sådan finnas här heller, hmm mystiskt.
Annars, avslutade spontankvällen med långpromenad med Sofia. Just när vi skulle gå iväg så började det regna, fick sitta vid gustavsborg ett tag då istället för att sen fortsätta, tog jätte fina bilder därifrån men jag vet inte hur man laddar upp dem så de får vara . haha..

Fick annars ett meddelande igår som löd: Hej, va gör du på fredag, tänkt om jag sku få komma ti stan och vara me dig?
Aaaaaw, min lillebror vill umgås med mig, ett tecken på att man kanske har varit en snäll storasyster iaf ?

Han skall jag då spendera fredagen med, och ja, han är min lillebror - han råkar bara vara sisådär 2 huvuden längre än mig. Han ska ju börja högstadie nu till hösten så jag antar att det är kläder som skall shoppas, I'm in!

2 kommentarer:

  1. Hehe, vad jag skrattade åt sophistorien! Kom på angående prutt, i malax lucktade nog prutt när man kör igenom såhär års :D

    SvaraRadera
  2. hah som tur ha ja int kört genom malax nu men jo, stanken är oförglömlig! :)

    SvaraRadera