tisdag 1 december 2009

Nicke nyfiken.

.. Och därav detta sena inlägg

har spenderat kvällen med Alina o Axo, mysit värre! däremot så va vi ju mindre aktiva med grupparbetet.. for en sväng via Karv o sa hej och sen o hämta upp Olli o vidare till o malley´s på en. Efter "djupa" diskussioner så var det dags att fara "hem", klara dock inte av att sova där. fyfan va man e en dålig människa, man får inte göra så ju. Vad trodde jag egentligen? Att jag skulle ha varit den första och sista? Berätta förstås allt, och allt va okej, men för mig var det inte det.. tankarna snurrade, kanske jag inte kmr o va lika fin som henne, ha så bra kontakt med släkten osv. Men är optimist och intalar mig att jag också kan vara fin, på något sätt iaf.

Annars var helgen suverän, nu gnaga färdigt på moroten och hoppas att John blund kmr på besök, det är ju faktiskt en dag imorgon också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar