torsdag 26 november 2009

Duties med att vara en storasyster

Idag skall det tvättas och städas, ser frameot att använda mitt nya tvättmedel eftersom det doftar så underbart! Och ja, jag vet, jag är en doft-freak. Annars är det ganska så mycket nu, lider med T och hoppas nu att allt ska fixas sig inom en snar framtid.. for better and for worse, försöker ställa upp och finnas till men finns egentligen inget jag kan göra, helpless it is. Senare på dagen kommer mamma och lillebror in till stan för att beställa tågbiljetterna till söndagen då jag skall fara med lillebror på Paramore konsert. Den lilla tokstollen hade bakat och sålt på marknaden för att ha råd med konsertbiljetten, smälte helt och hållet för hans kämparglöd så jag sa genast att jag kommer med som barnvakt, eftersom han inte skulle få fara själv och ingen annan hade varken tid eller lust att följa med. Så på söndag kommer jag att vara på läktarn och härja åpåå till ett band som jag knappt visste att existerade, men vad gör man inte för sin lillebror?

Blir att börja youtube:a låtar då, crush crush!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar