onsdag 2 december 2009

Bergodalbana

Visste redan igår att jag skulle skratta o skämmas över gårdagens inlägg, och visst gjorde jag de. Man måst bara inse vilken situation man är i nu, trivs, så därför kanske man inte ska försöka bilda drama av något som inte ens existerar?
Nåja, skön hemmadag, har inte gjort speciellt mycke. Städa, diska, tentanmälningar och senare glöggkväll hos karv, står på dagens schema. Funderar ännu vad man lider av för fel då man alltid skall finna problem i något som är perfekt, kanske just för att man inte kan tro på att något kan vara problemfritt och perfekt? Är däremot lite flunssig, så allt är ju inte perfekt. Blir nog ingen utgång för mig ikväll heller, känner som att jag sviker min plånbok och att det är risk för drama om man blandar ihop mig och alkohol och krog ikväll, ingredienser som skär sig helt enkelt. Nej, mysig glöggkväll med nära och kära låter som en bra idé. Åt folk som har klagat på att marken inte är vit, så tipsar jag om att vara upp till 3 på natten, då är iaf marken frostig och vit! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar