fredag 4 december 2009

Tentläsning..

.. som bestod av nätshopping!
som vanligt så vlir allt annat intressant då just tentläsning står på schemat.
Skullcandy-hörlurarna blir äntligen mina. blev då inte de jag hade menat köpa, litar på syster och shoppade iställe sånde in-ear. Som vanligt blev de att klicka fram zoovillage.com, fascinerades över alla fina saker som skulle kunna vara i min ägo, om mitt konto skulle vara lite flersiffrigt så att säga. Men smarta jag kom ju på att det är ju snart JUL, tadaa. Så ett samtal till mammsen då.

"heeej mamma" (hundögonen på)
" jag ha hitta min julklapp, en rosa mössa"
" pff, nå var då? va kosta den?"
"den e från näte, bara 19 euro, tänkt om du vila "köp" den ti mig så får jag ju någå ja vill ha"
" houh, de va no dyr mössa men nåjå. men du får int nå annat då"
"OKEJ!, hejdå mamma! god jul!"
.. så nu sitter man som bäst och beundrar min mössa, hoppas nu bara den passar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar