tisdag 20 december 2011

Ojdå

Som vanligt så börjar det glesna med inlägg här, tenderar att bli lite så..
Men nåja vad kan jag säga, var på världens bästa julfest/hemmafest i lördags o fastän jag agerade chaffis hade jag en hejdundrandes kväll med tävlingar och skattjakt förutom detta bjöds det på hemlagad pizza, julgodis, glögg, lussebullar o bål. Att det faktiskt finns såna underbara människor som orkar satsa, helt underbart!

Träningen rullar på som den ska förutom en sträckning i baklåret som inte vill ge med sig.. Det är nu 4:e veckan jag kör på detta program och är verkligen nöjd med resultatet, spec magen. woho! Sista jumppan dragen och idag blev det endast stretchning, imorgon blir det långpromenad o styrka hemma på ön (för alla intresserade). Tänker dock inte lägga upp före efter bilder, det känns bara så.. ja .. nånting

Nu ska jag kamma hem lite poäng som dotter och åka hem till ön för att julstäda, vet inte riktigt vad jag har gett mig in på, de som sett vårt hus vet jag menar.. hohho..

Tar lite bloggpaus här och önskar er alla en riktigt God Jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar