fredag 23 december 2011

Burrito

betyder tydligen liten åsna, haha..

Idag fyllde sambon år, tände ett ljus o väckte honom med min så underbara sångröst (bättre väckning har han garanterat fått). Orkade inte laga morgonmål så det blev lunch vid Pincho och kaffe vid Sweets, vackert så. Ja och förstås var vi ju via alko, lång kö men vad annat kunde man förvänta sig? Fastän jag var så "slut" efter allt detta så tvingade jag mig vidare till gymmet så nu kan man nollställa ett o annat med lite mer god mat o en flaska vin.

Och ja, hur vet man att Verro o co. har varit hos en, det finns en skål med sourcream and onion chips o dipp. Och nej, jag åt inte alls upp allt på några minuter. Blir troligen så att jag får spendera juldagen med dessa (människorna, inte chipsen), underbart att ha gamla kända ansikten runt sig som antingen förstår ens humor eller bara accepterat att den är värdelös.

1 kommentar: