torsdag 8 december 2011

Det här med att åka på länk när det snöar..

tyckte det såg så himla mysigt ut när folk var ut och sprang idag då det snöade så jag tänkte att jag själv skulle testa.. haha totalt fail om man nu kan uttrycka sig så, blinka konstant och såg inte vart jag sprang så det blev ett varv runt travbanan, inte direkt den längsta turen man varit på.
Mötte en utanför vårt hus som sprang med keps på och tänkte få en skrattattack men efter 100m så förstod jag verkligen varför han hade det.

Men ska man se det från den ljusa sidan så halkade jag ju iaf inte denna gång!
Äh, springmattan som gäller framöver.

Nu ska jag bara försöka ignorera denna grymma tandvärk så jag kan korrigera och lämna in en uppsats. Skönt att vara ensam hemma ikväll, T är ledig imorgon och åkte iväg på musavisa till gringo - vilket betyder att jag faktiskt har fått något gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar