tisdag 25 oktober 2011

hah.

Ångrar redan att jag skriver detta inlägg för detta är helt emot mina principer MEN..
.. ni vet då man hittar ett par äckligt snygga jeans på loppis för endast 2euro, man kanske inte får på dem helt (iaf över knäna!) men dom är ju så snygga! Japp, detta hände mig i augusti och bestämde mig genast att någon fin dag i framtiden så skall jag kunna knäppa knappen på dessa byxor och briljera så tusans med dem! Idag går jag runt i lägenheten med dessa snyggingar på, då fattas det bara att man skall kunna böja sig i dem och sitta och ja, vardagliga rörelser mao.

Som sagt det här med viktideal och dyl ger mig kräkningsattacker men måste ändå medge att jag själv omedvetet har ett sådant. Eller, jag skulle inte ha ett sådant ifall dom där byxorna skulle varit större men ni fattar..

1 kommentar: