onsdag 12 oktober 2011

Att avsluta ett kapitel

Jag och Lina har fixat och trixat med vår undersökning idag (rättare sagt i hela 20min). Efter allt hårt arbete så blev det babbelbabbel, vilket jag måste säga att vi är experter på. Nåja, det här med attt avsluta ett kapitel. Det kan vara allt från relationer, böcker, jobb och skola etc. Och det är trots allt det som kanske behövs för att man ska kunna satsa helhjärtat på nästa projekt.

Nu låter detta väldigt filosofiskt och personligt men egentligen tror jag att denna teori gäller det mesta. För iaf för mig om något lämnar på hälft så ödslar jag en massa energi genom att gå runt och fundera/oroa sig över det. Och hur skönt är det nu inte att bara ha det över?! Allt detta flummeri kan skyllas på att vi i dagens föreläsning har lärt oss hur man kan illustrera variansanalys med hjälp av en bild med stora blommor och små blommor. Det ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar