måndag 24 oktober 2011

Det här med bibliotek

Blir alltid så nervös när jag är i ett bibliotek, tror att det är för att det är så tyst.
Som idag, vet inte hur många gånger tanken slog mig om hur de grymt koncentrerade människorna skulle reagera ifall jag råkade snubbla över deras stolben, min väska skulle dra ner en massa böcker eller om jag skulle få nysattack (som påminner pinsamt mycket ljudet av en näbbmus).

Ett annat konstaterande är att hur frustrerande mycket en 50cent kan kännas som en 2euro. Denna lycka som varar en hundradels sekund när man lägger handen i jackfickan och tror att man är rik, men icke.

Sist och slutligen kan jag väl bara erkänna att jag har den mest smaklösa och tråkigaste bloggen nånsin, den ger er inte mycket förutom en förvrängd bild av min annars så tråkiga vardag. Borde kanske spicy:a upp den med lite bilder som inte är lånade från google... Som vaniljglass är den! Borde verkligen ta mig ett besök till ön och hämta min kameraladdare som gömt sig där i någon flyttlåda från när jag flyttade ut för sommaren (dvs. snart 2 år sen, ojdå.)

3 kommentarer:

  1. Bilder är najs, men jag läser ändå om din vardag fastän inga bilder finns;)

    SvaraRadera
  2. Oj tack Ida, you are my one and only truly fan! :)

    SvaraRadera
  3. Emme, du är allt annat än vaniljglass! ;D

    SvaraRadera