fredag 7 januari 2011

Så nära men ändå så långt borta.

De flesta verkar tro att jag ännu bor ilag med T men kan informera er om att så är inte fallet, vi har egna lägenheter men det är bara ca.30m mellan dem. Skönt med att få ha något eget som man kan dra sig till specieallt i såna tillfällen då man skulle vilja använda stekpannan till annat än stekning, men på samma gång är det grymt frustrerande. Skall jag köpa något nytt så tänker man alltid om det är värt det eftersom T har det och att vi kommer att flytta ihop efter ett par år, men det är ju faktiskt år vi talar om. Nää-ä nu älskling får du nog allt bli rik så att vi kan skaffa oss en gemensam lägenhet, det här suger ju (eller jag få färdigt min utbildning och hitta ett jobb, men det första alternativet har nog större chans att hända).

Eftersom jag är värdelös på att spara pengar så sitter jag som bäst och funderar vad jag skall göra med de extra pengar jag kommer att få nu. Meningen var att vi skulle åka till San Frans. men då allt ska krocka med varann, men som sagt, det är vårt mål att komma oss dit. Men har på känn att jag behöver en eller annan backup plan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar