tisdag 4 januari 2011

  • Har som 1miljon andra fått ett träningsprogram och matprogram fixat, hur länge jag följer det är en annan sak. Men är iaf otroligt sjuk i kroppen och fasar inför att dra vattenjumppan imårn.
  • Har försökt motivera mig till att börja skriva kandin genom att köpa olika sorters pennor, glömde ju dock att köpa papper så less success på den fronten.
  • Har slängt bort TVÅ matkassar med kryddor/mjöl/kakao osv. och konstaterat att enda jag behöver i mitt kryddskåp är svartpeppar, cayennepeppar, curry, salt och grönt te, snacka om tråkig och smaklös.
  • Sitter som bäst och skakar och mitt humör går upp och ner hela tiden, dvs. den andra delen till ett bättre liv har funkat också hittills.

= Nyårslöften gör dig till en smaklös, irriterad och till en grymt tråkig människa som har problem att röra på sig och ta på sig jackan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar