fredag 7 januari 2011

Hah ganska så ironiskt ändå, bäst i test ang. ansiktpeeling, kostar ca. 80cent /kg, dvs. socker. Och här har man själv slösat på en massa olika produkter och kastat the real shit i roskis.

Idag blir det bara att åka iväg till skatteverket, mera pengs som rullar in ju mer ska ju dras av och på måndag kl.6.15 börjar mitt asociala liv. Skall försöka kombinera kandi med heltidsjobb, men jag vet att det kommer och funka. Har i princip varit ledig en hel vecka och inte har jag fått något mer gjort på kandin för det heller. På tal om yoghurt så har jag haft panik mardrömmar på senaste tiden, som inatt t.ex. två krokodiler hade bitit sig fast i mina händer, var på färjan som sjönk och mera krokodiler väntade i vattnet och typ alla jag kände stod på silja line brevid och såg på, tack. Det värsta var att jag riktigt kände hur det bet i handen och genom skelettet, sådan superwoman som jag är så fick jag bort dem på något sätt men drunkade iaf för jag hade ju inga händer att simma med. Och hur normal dröm är detta på en skala 1-10?
Tror oron kommer från att jag vet att min dator kommer att ge upp i vilken sekund som helst, försöker dubbelspara allt vad jag skriver men har en känsla av att det kommer att skita sig totalt. Saken är bara den att jag är trött på pc och vill istället satsa på en Mac, men kan man få Word till en Mac? Varför jag är så superdesperat på Word är att vår kandi får skall skrivas i word, word only.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar