torsdag 22 april 2010

Va ha jag gett mig in på?

har skrivit ner på post-it lappAR allt vad som ska göras innan 8:e maj, houh. Men jag ska tamejtusan greja det! Men va gör jag? Jo, går och säger "Jamen jag kan no vara tutor" så jahapp, Åbo nästa vecka då på utbildning! Själva tutorgrejjen e inte SÅ tidskrävande men kanske inte heller vad ett sådant nervrak behöver just nu, äh, det här blir väl bara roligt och givande.

Och plus i kanten är väl att jag får träffa syster, samppe och Eli nästa vecka.
Helgen kommer att bli en krogfri helg, ska hålla mig bort från sådant tills jag har fått undan alla tenter, kan väl se det som en morot? Både bra för samvetet och plåmsan, yepyep.

Minus i kanten är att vi har föreläsningar och tenter som blivit uppskjutna tills mitten av Maj, hejdå mitt tidiga sommarlov. Men jag är ju då inte bitter..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar