onsdag 14 april 2010

Sol i inne, sol i sinnet! - Som sunes pappa skulle ha sagt.


Före Frissa-besöket
Tänkte ta och lägga upp "före" och "efter" bilder i TV-shop style, ledsen och deprimerad före men efter att ha fått ny frisyr så e man lycklig, har vita tänder och,ja, kanske t.o.m gått ner ett par kilo! (men så blev ju inte resultatet så himla bra, ska få fixa de själv och så ska de få växa lite). Men ja, därför den sura minen!

Är så flummig idag så det får blir en lista istället;




  • SOL, underbara sol.


  • Har varit i parken och picknicka:t och fotat med min 80-tals systemkamera, rullen e snart slut, ska bli spännande att se resultaten!


  • Vissa människor är så otroligt fina och söta när de håller på att vakna, Ida är ett sånt exempel, yr och liten ! Men det finns en som e speciellt fin, och nej jag e int psyko. Men idag kunde jag bara inte låta bli att le då sambon började vakna till. Små grymtningar och vändningar, rulla runt, laga täcket som en korv och ännumer grymtningar. Detta sker varenda morgon på sandviksgatan mellan kl. 7-9.


  • Jag är kär, oj gud vad kär jag är, men mest är jag nog kär i livet och kärleken


  • Har börjat samla in material inför kandin.


  • Ska vikariera mamma på fredag (igen), suck. Men den här gången är det inte lika farligt och jag fick ju reda på det i tid, och pengar behövs ju.


  • Var till artistica idag, men är inte så nöjd, eller ja, jag måst väl bara få duscha det och fixa det som JAG brukar ha de, äckelplatthår.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar