onsdag 28 april 2010

Nummer 16 i "lukun" anropar.

- insideskämt från tutorutbildningen, smart påhittat måste jag säga! Åkte ner till Åbo igår med 15 andra på utbildning, och medans alla andra gjorde sitt bästa på att representera Vasa så drog jag iväg på egna äventyr och jag måste säga att det var nog det bästa valet jag gjort på länge! (; Men no worries, tror inte Åbo-borna gick miste om Vasa-studerandes ljudnivå. Hah..

"jag tror han känner igen dig"
- visst blir man glad men på samma gång slås man vid tanken att man inte är där tillräckligt mycket, skulle göra allt för att kunna finnas där för hela familjen. Det är först nu jag förstår vad Sara menade med att det är tungt att vara bort från hennes lilla Aliyah. Men gör mitt bästa, på lunchpausen drog jag, syster och Eli iväg till en uteservering. rekomenderar verkligen kirjakavhila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar