fredag 19 februari 2010

Upp och ner och sen igen!

har under de 3 senaste månaderna varit lite passiv med i princip allt. Skoluppgifterna till antal rymms inte längre på två händer och mer kommer det att bli. Det är inte endast skolan som har lidit, även helt känslomässigt så har jag haft en period då jag har brytt mig nada. Men tror att dessa rader ovanför beskriver bara den årliga vinterdeprissionen. Så nu ska de skrivas upp vad allt som ska göras så man får någon klarhet på det hela, men får nog räkna med att bo vid bibban ett par dagar framöver. Hade något liknande för några år sen, bara slutade bry mig. Minns bara att det var något jag gick runt och oroade mig över, blev lite paranoid, och ja, dit for all min energi. Samma är det nu, har mardrömmar, springer ut till bilen 2 ggr per dag för att försäkra mig om att den är låst. Övertalar mig själv om att jag kan nada och att framtiden kommer att va helt screwed up, inget jobb osv.. WHAT TO DO?


Annars:
- Började dagen med spinning+mag+rygg (jättebra kombination och ihopsatt program!) kl.6.45, ganska stolt, annars brukar man ju sova till kl.12, minst!
- Ska börja på simledarkurs
- Fått en halvautomat-systemkamera som är från ljuva 80-talet.
- vill resa, tänkte åka med Mikki o Mia till turkiet i maj/ Stockholm och hälsa på Sara, men pga att jag då är så totalt värdelös så har jag inte fått något jobb = inga cash. sååå.. kanske om sisådär 20 år.

Nej nu får jag nog sluta med att sprida denna glädje, äh, det är bara och ta sig i kragen!

2 kommentarer:

  1. Kram på dej gumman <3 De blir nog bra! :)

    SvaraRadera
  2. Tack vännen, ska försöka mitt bästa :) Snart är du hemma, för fastän du trivs bra där så är du även saknad här hemma <3 ta hand om dig!

    SvaraRadera