torsdag 25 februari 2010

Vänner..

Efter att ha varit på infotillfället om stödpersoner och ha läst Idas blogg, så började även jag fundera på det här med vänner. Trivs väldigt bra med dom jag har runt mig, och skulle mer än gärna vilja påminna dem om det. Vad skulle jag göra för att göra mina vänner glada? (om jag skulle ha cash vill säga) 1. Ida skulle jag definitivt bjuda på en heldag på spa, har på känn att hon har också haft mycket att tänka på/skolarbeten på senaste tiden. 2. Axo skulle jag ta med på baknings-kurs så att hon inser att även hon kan baka, sen skulle jag helt enkelt bara hålla med om allt vad hon säger en hel dag, så att hon får världen att göra lite så som hon vill. 3. Steffe skulle jag ta med till Disneyland, tror hon skulle minsann trivas där. Listan skulle nog fortsätta i evigheters evighet.

MEN, åt Anna som fyller idag så skulle jag hoppa på första bästa flyg till Stockholm och hyra Jude Law (kan han sjunga?) för att sjunga födelsedagssången för hon fyller ju idag!!
GRATTIS ANNA! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar