fredag 19 februari 2010

Let´s Zumbaaaa!

nå niin, har anmält mig till simlärarkursen samt anmält mig till vikarielistan inom barndagvården. Simlärarkursen kommer att ordnas 3 helger, 2 i jeppis och en i närpes, var ska ja sova?

Efter gymmet idag så blev det lite quality-time på "spa", men massagestolar är nog inte min grej direkt, skrek till lite nu som då osv. Men iaf, imorgon tänkte vi testa på Zumba, är det bra? Hört att man måst anmälsa sig till timmen en timme på förhand för att ens rymmas med! Är det då möjligt att man springer lite på bandet där före eller är Zumba så tungt att man isåfall skulle kollapsa efter 15 min?

Här är annars lite tips inför helgen:

Avokado-scrub ansiktsmask
- Blanda ihop 1 mosad avokado med ½dl strösocker
- Massera/skrubba in den och ha den i ca. 10 min och skölj efteråt

Huden blir mjuk som en babyrumpa efteråt!

Fyllda kycklingfilee'r
- Skär en ficka i ca. 1½cm tjocka filee'r
- Fyll fickan med fetaost, lite paprika och chili (om man vill: curry o cayennepeppar)
- Lägg in dem på en plåt i ugnen och ha dem där i 20-30 min i 200 grader

Ikväll blir det kyckling-fajitas, smoothies och filmen "The men who stare at goats", har hört att den ska vara bra? Trevlig helg allihopa!

2 kommentarer:

  1. En timme på förhand? Hohho, här måst man ibland boka en vecka på förhand :D

    /annaforsberg.blogg.se

    SvaraRadera
  2. haha men Anna du måst ju också tänka på att det är lilla LL i lilla Vasa, så för att vara de så e de ju ganska grymt! :) har dom annars nå zumba på dedä gymme ni e i sthlm?

    SvaraRadera