torsdag 14 maj 2009

Maraton..

känns som att min kropp har vari med i maraton och endast uppförsbackar, huoh..
Plus att då jag vinglade mig upp ur sängen så sparka jag foten i väggen, nu e jag bitter!
Nämen en totalt negativ människa e jag int, fick reda på att jag får skriva uppsats iställe för de två sista tenterna. Lättnad!
Jag sku vila fara å plaska i klorvattne idag, nån plask-kompis?

Annars, funktionärsfesten va tydligen lyckad! Tackar strampen för den goda maten å deltagarna för det goda humöret. Dock e jag lite bitter igen på mig själv, nej emelie du kan int gå i såde högklackade skor, och nej emelie du skall int tro att en cider hjälper.
Nu då alla säkert ska äta middag så ska jag kirra ihop morgonmål, fy jag borde verkligen få en bättre å vettigare dygnsrytm!

Ha en underbar dag, de ska nu jag ha iaf! :)
Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut

3 kommentarer:

  1. jaijja, höll ju funktionärsfesten igår :) har ennu massa små ärenden som måst fixas så ja lämnar väl hit över helgen :) så räkna in mj på filmkvällen imårn. ha d!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera