onsdag 27 maj 2009

Hoppsan.

Va tydligen ett bra tag sedan sist. Nåja, lever gör man! Har inlett sommaren med beachvolley,strampen å fotboll och har planerat att hålla på med det resten av sommarn (: Bara jag nu sku ta mig i kragen och få undan de 2 uppsatserna och sista hemtenten så skulle jag med gott samvete kunna säga att jag har sommarlov. Då man funderar efter så har det verkligen hänt mycket som jag skulle kunna informera er om, håller dock mig kortfattad. I november kommer en liten krabat att anlända, är en lycklig blivande-moster. Hah, hade även planerat att jag skulle lägga kärleken på hyllan och bara njuta av sommaren, men det sket sig pretty much! Men jo, är verkligen glad över mitt beslut iaf. I och med att man har gett "hjärtat" en chans så har man vari till clubi och tagi del utav den finska musik-kulturen. hjälp va jag försöker låt sofistikerad :D nåja, blev positivt överaskad av club 25, rekomenderar stället till nästa gång! Blev även att testa på bassbash vid circus, gick även nöjd hem därifrån. Har försökt börja tala finska, eller det där med att man börjar VÅGA försöka. Konstaterat: kanske inte allt grammatiskt korrekt, men hey, folk fattar verkligen vad jag menar, tjohej för det!

Vill även informera samhället att man skall inte lägga dagkräm på hud som har varit utsatt för sol!

Nu ska jag bara hitta motivationen/orken att packa ihop simpyltet och kila iväg till simhallen.
Ha de gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar