måndag 11 maj 2009

Home sweet home..

Jepp, for hem igår, kom ut stånkandes till bilen med halva lägenheten med mig. Då man hoppa ur bilen fick man minsann ett varmt välkommnande, mao tiger som kommer mot springandes å attackerar en. Nå, mamma inledde grillsäsongen med att grilla fisk och gräddpotatis, mums.
Sen blev det en snabbvisit till moffas fru å fammo med försenade morsdagsblommor, men det är väl tanken som räknas?
Så snäll syster som jag nu e så drog jag sen med lillebrorsan å tiger på länk. efter länken blev det den tradiotionella wii-tävlingen å fotbad. Vaknade imorse av att en 30 kilos klump kom hoppandes i sängen och bokstavligen knuffade ut mig. Morgonpromenad och sen morgonmål, och gissa vad? Jag fick köra bilen in till stan. WUHEJ. Mammas gubbe ha no int anförtrott mig angående att köra bil och jag har aldrig fått köra hans lilla pärla. Men oooh va den for iväg, har ännu små fjuttiga adrenalinkickar kvar i kroppen!
Uss.. känns no int alls bra att va tibax i stan..

Idag så blir de mycke ståhej;
-kaffe på stan
- möte/planering
- funktionärsfest

Och om jag har möjlighet ti få fara hem imårån så far ja, som sagt, leeeeeidon av dehe.
Nu ska ja passa på med länk innan adrenalin bruset helt försvinner. adios.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar