fredag 16 november 2012

TGIF

de två senaste nätterna har varit minst sagt obehagliga, vaknat 2-3 ggr per natt av att jag skrapar sönder huden. Tassar yrandes iväg till badrummet och tänder på lampan för att märka jag är helt rödfläckig och full med eksem. Vet att jag har atopisk hud men de brukar inte vara så här hemskt, tacka vet jag mamma! Efter en lunch med mammsen gav hon med en mer eller mindre allvarlig blick rådet/kommando att jag borde varva ner, tydligen har hon haft liknande stresseksem. När mamma, hon som alltid yrar på med 100saker och möten, säger att JAG borde varva ner så då är det väl bara att lyda. Så, idag lägger jag alla skolarbeten på hyllan, städningen får vänta och det blir vilodag från träningen. Ska ha hemmakväll och största ansträngningen blir att vräka i mig pepparkakor med auraost så får vi hoppas på mer sömn kommande natt, behöver få sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar