fredag 9 november 2012

Har saker på klart!

Det är nog sällan man hittar sig själv självsäker, nöjd med tillvaron och målmedveten. För första gången på länge vet jag vad jag vill göra med mitt liv, eller iaf för en tid framöver. Har haft min första individuella graduhandledning och det här med SPSS känns helt okej, t.o.m intressant att kunna knappa fram och analysera/jämföra olika resultat - det här har liksom väckt siffernörden inom mig.

dricker en kopp kaffe och lyssnar på Biffy Clyro - Many of Horror, vi hörde dem och denna låt live för två sommrar sen och sen dess har det varit vår låt. Att tillåta sig falla för någon måste nog vara något av det mest skrämmande som finns, men fy tusan vilken känsla av att bara va lyckligt kär - det gör liksom det hela värt det. Sen det att man idag fick frukost i sängen är ju inte helt fel och allra minst att T för tredje eller fjärde gången vill komma med på ost och vinkväll i kväll. Trevlig helg hörni!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar