söndag 11 november 2012

Farsdag

Idag blev det en sväng hem till ön. Var även på snabbvisit till bädden, farmor var på riktigt bra humör så det var med en bra känsla man fortsatte mot ön. Efter x-antal kaffekoppar och sascherkaka (stavning?) började jag känna mig slut, trodde det var värmen i huset men tröttheten har inte gett med sig. Så, istället för dagens andra pass, som jag så hårt lovade mig själv, sitter man här istället med en kopp te och planerar veckan. Hoppas det känns bättre i morgon, att det faktiskt löns att vila, annars blir man ju bitter. Men jo, veckoplanering - skriver in träningspass, vad som ska köpas i matväg, när jag ska skriva (och på vilket arbete, annars växlar jag mellan dem och resultatet blir inte bra alls), arbetsturer, föreläsningar ja ni vet hela ramsan. 

Så idag prioriteras varm dryck och vila så tar vi nya tag i morgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar