onsdag 21 mars 2012

Morgonmännsika vs. Nattuggla









Idag var det morgonskift som gällde, fastän detta betyder att det är väckning kl.5 så är det evrkligen värt det. Idag efter jobbet har man hunnit göra en massa och klockan är bara 20 (?). Håller som bäst på med lite uppsatser och det går ju galant, och nej, behövde inte ens locka fram motivationen med godis! Det går t.o.m så bra att jag skippar allt vad som klassas som träning idag utan tar en vilodag med stretchning istället - kanske latheten som lurar bakom hörnet, vem vet.



Har också pysslat ihop ett pass med nya rörelser, en del tipsat från arbetskollegor och en del från olika ledda pass. Vissa kan tycka att det är aningen töntigt att klotta ner streckgubbar på ett papper för att sedan ta med det till gymmet. MEN, mina streckgubbar är extremt coola och jag är inte direkt känd för att ha bra minne (glömmer t.o.m bort min ålder!). Dessutom måste jag öva in dem lite, har lovat Anna att vi ska dra ett gympass när hon är i vasa på besök, skojskoj!




Nåja bäst att återgå till skrivandet innan T märker att jag sitter här och posar så snyggt framför kamera, har ju krävt att han ska hållas tyst så att jag får "studiero" - pinsamt alltså. Adios amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar