söndag 25 mars 2012

HAPPY KID!



Efter Rondo blev det en sväng via Cubus, tänkte inte shoppa utan mer se i vilken prisklass/kvalité kläderna hade. Och halleluja momentos x 100 när man för skojs skull testar ett par jeans i en storlek mindre än vad man brukar ha och märker att de passar, sedan att de bara kostar 19,90 och till sist att de har -30% på allt. Blev så glad och sprallig så slutsaldot blev två par jeans (Friday jeans, skinny high waist, blåa och svarta), en topp och en cardigan.


Edit: efter att ha hoppat runt i lägenheten av lycka, visat T mina ickeexisterande lovehandles - kommer kommentaren: kan ju hända att dom bara har lite större storlekar än vad andra har.

7 kommentarer:

  1. Har Cubus öppet på söndagar? :) Kiva att du hitta nå att shoppa där, jag har ännu int vari dit å kolla!

    SvaraRadera
  2. FIN bild kompis!! :)

    SvaraRadera
  3. Tanja: Jo dom hade öppet, kanske dom har som de flesta o stänger kl.16? glömde helt att se efter. Men jo, blev själv lite förvånad över utbudet, åka ta dig en titt vettja! :)

    Linn: nämen va FINT sagt av dig kompis, du e fin du med!

    SvaraRadera
  4. Haha :D nämen Cubus e supernice ju! Jag gillar deras billiga jeans, tycker di sitter som ett smäck, trots priset.

    SvaraRadera
  5. Malin: Jamenvisst gör dom! Har dina hållit formen efter tvättar eller hur blir dem?

    SvaraRadera
  6. jag köpte också två par jeans därifrån. också en storlek mindre.. trodde det var lchf som hade hjälpt till men när jag läser det här så fattar jag ju att de e storleken som är större.. crap :/

    SvaraRadera
  7. Jag köpte svarta i storlek 38, och de sitter fortfarande perfekt! Modellen hette Gemma, så just Friday vet jag inget om men... färgen bleknar kanske lite efter några tvättar, men nog är de svarta än iaf ;)

    SvaraRadera